Klachten

Klachten
Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze artikelen of service.
Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen een reactie op uw klacht.

U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:

  • Neem eerst telefonisch contact met ons op. Wij zijn telefonisch bereikbaar gedurende de werkdagen van 08.00 uur tot 17.00 uur op telefoonnummer 0172 798799. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
  • Nog niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk via het contactformulier. Wij zullen uw klacht nogmaals beoordelen en, indien mogelijk, u een andere oplossing proberen te bieden. 
  • Ukunt er ook voor kiezen om uw klacht in te dienen via het klachtenformulier op de website van de Stichting Webshop Keurmerk, klik hier voor de link. 
  • Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling. 
    Het geschil kunt u voorgeleggen aan de Geschillencommissie Webshop Keurmerk via info@keurmerk.info.